Reklamační podmínky
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR.
Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ). Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím.
Co dělat,
když se vyskytne závada na zakoupeném zboží?
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu,
která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním popřípadě skladováním, ale
vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Pokud
budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně
hlásit naší firmě.
Pokud chce
zákazník reklamovat zboží zašle popis závady na náš email zc.skcosni@ofni a kontaktujte prodávajícího na tel.: 606 260 289, kde mu bude
sdělen další postup.
Zákazník může také vadné zboží zaslat formou služby Balík Na poštu na adresu:
LOGTRADE s.r.o., Depo 70 Mladá Boleslav, Hilšerova 1451, 29407 Mladá Boleslav.
V tomto případě musí být vždy přiložen podrobný popis závady nebo vady výrobku
a prokázaný nákup zboží u naší firmy.
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu,
protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Jak dlouho budu čekat?
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a
po posouzení vyrozumí zákazníka (nejčastěji emailem) o způsobu vyřízení
reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30dní.
Záruční doba je stanovena legislativou ČR. Pokud k danému výrobku existuje
záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list
neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Záruka se nevztahuje na
běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost
výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou
reklamovat.
Odstoupení
od smlouvy
Kupující, který je spotřebitelem, má právo podle § 53 odst. 7 občanského
zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, za předpokladu, že
kupní smlouva byla uzavřena za použití prostředků komunikace na dálku.
Odstoupení od smlouvy musí být vždy písemné. Kupujícímu doporučujeme provést
následující:
Odeslat
dopis (nejlépe e-mailem na adresu zc.skcosni@ofni s textem: Chci jednostranně
odstoupit od smlouvy ze dne:…………číslo: (případně číslo faktury) a požaduji
vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo: …………………. Datum a podpis.
Zboží zaslat formou služby Balík Na poštu na adresu: LOGTRADE s.r.o., Depo 70
Mladá Bolelav, Hilšerova 1451, 29407 Mladá Boleslav. Ke zboží přidejte kopii
výše uvedeného dopisu.
Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním
nepoškozeném obalu, nejlépe nerozbalené, nesmí být použité, musí být
nepoškozené a kompletní spolu s kopií dokladu o zaplacení. Neposílejte zboží na dobírku – nebude převzato. V případě
nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout
vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží
zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém
obdržení zboží. Složenkou úhradu poskytnout nelze.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel
akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího
zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé
náklady.
Kupujícímu bude vrácena částka dle faktury, ze které bude odečtena reálná cena
dopravy.